onsdag 17 september 2014

Sponsrad video: Kanal 5 - Dessertmästarna

Det är många bak- och matlagningsprogram på tv just nu. Ser ni dem alla eller ni kanske hoppar över alla? Jag ser de flesta. Och snart blir det en till tid att hålla koll på. På tisdagar klockan 20 på Kanal 5 kommer Dessertmästarna att visas, från och med 30 september. I Dessertmästarna tävlar tretton av Sveriges främsta inom desserter och sötsaker mot varandra i en knivskarp kamp om att bli korad till Sveriges dessertmästare 2014.

Såg ni förra säsongen? Vilka desserter det bjöds på! Jag, som inte har nån konstnärlig ådra, blir så imponerad av alla kreationer. Jag skulle gärna vara provsmakare i det programmet, då skulle jag nog bjudas på riktiga smaksensationer. Mmmm, vad sötsugen jag nu blev.

Missa nu inte säsongsstarten tisdag 30 september klockan 20.00 på Kanal 5.

Sponsrat inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar