tisdag 23 juni 2020

Vackert

Vilken sommar - so far ☀️ 
Hoppas det håller i sig hela sommaren och framför allt 19 juli då jag ska ha kalas utomhus. Vi har två kalas nu på kort tid så jag hade tänkt baka och förbereda lite men det är alldeles för fint väder för att vara inne och det blir alldeles för varmt i köket.

Ida har sovit ute på studsmattan med två kompisar för andra gången den här sommaren, perfekt sova-ute-väder. Kanske lägger jag mig där i natt, för det är vääääldigt varmt i sovrummet. Fast egentligen lider jag inte så mycket av värmen i sovrummet, jag sover hyfsat bra ändå. Igår natt hade jag svårt att sova men som vanligt är det nog månen som stör min nattsömn.

Lånad bild

Nu när jag inte behöver vara hemma på morgonen för att se till att Ida tar sig upp och i väg till skolan cyklar jag i väg till jobbet vid 6. Så skönt att kunna få en lång eftermiddag och kväll hemma och på så sätt få lite semesterkänsla trots att jag jobbar.

Det är så lugnt, tyst o mysigt att cykla i väg så tidigt innan de flesta andra och jag älskar min cykelväg till jobbet längs vattnet och Luleås norra hamn. Går inte att få vackrare utsikt på väg till jobbet💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar