söndag 9 september 2018

Matsedel v.37 september 2018

Nu är det dags för en veckomatsedel igen!

Jag har förstått att de har varit saknade så nu ska jag försöka skärpa mig och ge er inspiration varje söndag. Jag blev själv sugen på allt i denna matsedel 😀 hoppas ni också hittar något riktigt gott som ni provlagar.


Matsedel v.37 september 2018

Köttfri måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Mysfredag

Veckans godsak
Kaffekakor


***************************

Det blev ingen sovmorgon i dag heller, men istället tar jag en lång och lugn frukost framför Nyhetsmorgon. Mycket val-snack nu, men jag har inte lessnat och det är ju i dag det gäller. När Olivia har vaknat ska vi gå i väg till vallokalen och lägga våra röster. Som hon har väntat och längtat på att få rösta! Det är nog få förstagångsväljare som är så insatta i politik som Olivia är och alltid har varit.

Det blir en spännande kväll och vi lär sitta klistrade framför valvakorna på tv. Jag hoppas vi får vakna upp till ett varmt Sverige i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar