onsdag 12 september 2018

Gör mig glad

Jag skulle bli så himla glad om du vill nominera mig till Matbloggspriset
Klicka på länken och följ instruktionerna. 
Superenkelt och jag blir superglad😘


Efter en nästan 11 timmar lång arbetsdag i går tar jag lite sovmorgon i dag innan jag ska i väg o klippa mig. Så jag kommer nog in på jobbet först vid lunch. Känner att jag verkligen behöver lite vila o lugn just nu. Förra veckans alla arbetstimmar tillsammans med en förkylning satte sina spår, se'n började den här veckan med en rivstart också. Återhämtning är viktigt!

Sitta med datorn i knät framför Nyhetsmorgon med en kopp te. Det är återhämtning och lugn för mig och precis vad jag gör just nu. Ta en promenad och lyssna på ljudbok är också återhämtning, men just i dag var det lite grått o regnigt och då föredrar jag soffan. Små-slö som jag är.

Kom nu ihåg att nominera mig ---> http://matbloggspriset.se/nominera/

2 kommentarer: