torsdag 9 juli 2015

Idas tatuering

En av Idas 8års-presenter var en tatuering som ser ut som änglavingar, den ville Ida ha på ryggen på en gång. Och hade inte hon velat ha den så stod en storebror först i kön. Skönt med tatueringar som bara sitter i några dagar. Jag fasar för den da'n något av barnen kommer hem och vill tatuera sig. Jag är så gammal så jag är inte helt positiv till tatueringar, framför allt inte med tanke på all allergi vi har i familjen.

Är jag fin?
Guldglittrig och fin rygg
Här vaknade vi till ännu en dag med regn. Men till veckan ser det faktiskt ut som att vi kommer få lite sol. Hoppas, hoppas, hoppas…. Och ännu en dag vaknade vi efter en rejäl sovmorgon, men vädret gör att det är så mörkt i huset så det är lätt att fortsätta sova. I vanliga fall (dvs soliga somrar) brukar jag vakna tidigt av att solen skiner in i rummet och väcker mig. Så det är ju positivt med detta sk*tväder, ha ha ha det gäller att alltid försöka tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar