onsdag 13 juni 2018

Det är mycket nu...

Som ni märker har jag fullt upp och hinner inte uppdatera bloggen. I går var Olivia på studentbal och var så himla vacker (som vanligt) - bilder kommer när jag har hunnit gå igenom dem. Men nu är förberedelserna inför fredagens student igång och tar en hel del tid, så kameran får ligga tills vidare.

På dagens agenda stod bara storhandling inför imorgon då jag ska fixa både smörgåstårta och tårta. Jag trodde i alla fall att det var det enda. Men så fel jag hade....


Nu sitter jag här, klockan är snart midnatt och nu tror jag faktiskt att jag har gjort allt jag ville hinna med i dag. Nu gäller det bara att varva ner så att jag somnar hyfsat fort och får några timmars sömn innan klockan ringer före 6 imorgon. På lördag då ska jag sova......

God natt eller många av er läser kanske det här till frukost så det är God morgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar