lördag 16 juni 2018

Studentbal 2018

Nu är Olivias studentvecka över fast firandet är inte helt över än för henne eftersom vi kommer ha ett student- och midsommarfirande på midsommarafton för släkten. Men nu hinner jag andas ett tag innan det är dags att börja planera den dagen....och jag hinner gå igenom alla hundratals kort.

På tisdag var det dags för den stora balen och Olivia gick dit med sin bästa kompis Anna-Linnea. Tillsammans har de kämpat sig igenom dessa tre gymnasieår på Samhälls Beteende-programmet. Så värda att firas!

Glada tjejer som precis har kommit till Stadsparken för mingel innan balen
Innan de anlände till stadsparken åkte de i en amerikanare runt sta'n. Tur man har kompisar som ställer upp när man behöver 😀
Fotosession - många kort blev det
Snygga tjejer som är redo för studentbal
Mina älskade barn
Här går de in till Stadshotellet där studentbalen med 3-rättersmiddag, disco och roligheter hela kvällen väntar.

Nu ska jag gå ut med en kopp te och njuta av solen och det verkar inte ens blåsa, helt otroligt efter gårdagens storm. Se'n ska jag fortsätta gå igenom korten från gårdagen - utspringet, flakåkning och firandet.

Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar