onsdag 21 oktober 2015

Maybeauty Face Mask

Känner ni er lite grå och tråkiga nu när hösten och mörkret är här? I går provade jag den populära ansiktsmasken från Maybeauty och med ren, len och fin hy känner man sig genast lite piggare och gladare. Att pyssla om sig själv lite är aldrig fel, men jag glömmer ofta bort det och prioriterar annat och andra istället


Så här enkelt är det att använda Maybeauty Face Mask
Steg1
Applicera masken över rent ansiktet.
Steg 2
Låt masken torka i 30-45 minuter.
Steg 3
Ta av masken.
Steg 4
Tvätta ansiktet med ljummet vatten.


Rabatt
Jag är glad att kunna erbjuda alla mina läsare 30% rabatt på alla paket
Använd rabattkoden - matrofacemask30

Eller använd länken https://maybeauty.se/matrofacemask30 
så aktiveras rabatten automatisk, du behöver bara välja paket så sköts rabatten automatiskt.

5 masker, pensel och guide kostar 249 kr men med min rabatt betalar ni 174 kr, inte ens 35 kr per mask. Klicka här så kan du läsa mer om Maybeautys Face Mask bl.a. vad den innehåller, att den inte är testad på djur osv.
 
Dags att unna dig själv lite!


Stryk på den svarta krämen i ansiktet som ska torka i 30-45 minuter.
Sedan kan man dra bort den stelnade masken

Den kladdiga masken var riktigt enkel att stryka på med hjälp av penseln och den var minst lika enkel att ta bort. Masken blir så pass stel så det är bara att ta tag i den och slita bort den. Det kändes inte så mycket som jag trodde när jag har läst andra som använt denna ansiktsmask.
 
Barnen skrattade gott åt mig när jag hade masken i ansiktet. Man kan nästa tro att jag provar utstyrsel till Halloween. Tur att det inte ringde på dörren och vi fick besök :)

Ha en bra onsdag så återkommer jag i kväll med ett smarrigt recept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar