torsdag 3 juli 2014

Föräldrafest på gång

Är in en snabb sväng för att visa att jag lever :) Vi ska alldeles snart cykla iväg på fest med Idas klass föräldrar - bara föräldrar inga barn! Har ni bra sammanhållning mellan föräldrarna i era barns grupper och klasser? Det har varit lite olika genom åren för våra barn. Men det är guld värt när de växer upp att man då även känner föräldrarna. Tips till er som har små barn fortfarande!

Man skulle inte ha med sig något förutom egen dryck och sen beställer vi pizza, men jag har ju lite svårt för att inte bidra med något ätbart. Så på eftermiddagen i dag slängde jag ihop lite enkla drinktilltugg.


Nu måste jag rusa, men recept kommer i morgon…om det går att äta vill säga. Jag lär väl få se och höra det i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar