torsdag 5 juni 2014

Rabattkod hos Duni

Nu har ni tur!
Jag är så glad att jag har fått en rabattkod hos Duni åt er. Om ni uppger rabattkoden MATRO så får ni 15% på hela deras sortiment.Rabattkoden gäller tom 2014-07-31.

Perfekt eftersom jag själv fyller år och ska ha kalas den 19 juli. Men tänk nu inte att ni ska beställa se'n, bara för att rabatten gäller så länge. Risken är då stor att ni glömmer bort det och går miste om detta erbjudande.


Ni kommer väl ihåg min dukning på försommarfesten som jag var så nöjd över? Fin vit duk med linnekänsla med en turkos fin löpare och matchande servetter. 

Men det som nog blev populärast var alla fina skålar i olika storlek och format, som jag använde till efterrättsbuffén.


Ni måste gå in och titta på allt fint de har - tallrikar, bestick, servetter, dukar, formar, uppläggningsfat, ljushållare och mycket mer. Klicka här så kommer ni direkt till shopen.

Innan min egen födelsedag så har vi en 7-åring som ska firas med flera kalas. På barnkalas brukar jag alltid använda engångsartiklar som man sen slipper diska och det gör inget hur mycket som än spills på duken för den ska ändå inte tvättas. Perfekt!

Så kom nu ihåg 
http://www.shop.duni.se/
MATRO 
15% 
2014-07-31

2 kommentarer:

  1. Inte dåligt med rabatt. Ska beställa lite - bra att ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker också gå igenom deras sortiment igen och köpa på mig lite. De har riktigt mycket fint och fiffigt.

      Radera