fredag 27 juni 2014

Vad vill ni ha?

Oj, vilken tråkig bloggvän jag känner mig som nu. Flera tråkiga inlägg efter varann, enligt mig. Och i samma stund som jag skrev det så började jag fundera på att jag egentligen inte vet vilka inlägg ni tycker är roligast.

Kommentera gärna vad ni tycker är roligast att läsa om! Är det recepten, tipsen, veckomatsedlarna eller när jag skriver om vad jag har gjort? Eller är det något helt annat ni vill att jag skriver mer om. Nu har ni chansen att önska!


Till middag åt vi grillad kycklinglårfilé som jag bara hade saltat och pepprat, sen fick de som ville bre på chimichurri på den färdiggrillade kycklingen för mer smak. Till det serverade jag en fänkålstabbouleh, som även Leif vågade smaka. Kors i taket :)

Nu ropar storbarnen att de har slagit på nån film som de vill att jag kommer o ser med dem. Dags för familjemys i soffan. Ha en bra fredag så hörs vi imorgon!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du har en perfekt blandning av recept, tips och "din dag".
    /Sassa

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen dina recept,men det är även roligt att läsa om annat,en perfekt blandning tycker jag:-))

    SvaraRadera