fredag 13 juni 2014

I väntan på sol och värme

God morgon!
I dag är det sista da'n på jobbet innan semestern. Jag hade tänkt ta sovmorgon dagen till ära, men istället vaknade jag tidigare än vanligt. Så kan det gå! Jag får vänta med sovmorgon till i morgon istället eller dagen efter det eller dagen efter det eller…. Det bästa med semestern är nog att slippa morgonstressen.

Jag vaknade till ännu en kall, mulen och blåsig dag som mer känns som höst än sommar. Värmen och solen känns långt borta. Men den som väntar på nå gott….


Nu är teet uppdrucket och jag ska göra mig i ordning innan det är dags att väcka Ida och vi ska ge oss i väg till skola och jobb för sista gången den här terminen. I kväll ska vi fira att 4 av 5 i familjen nu har en långledighet framför sig.

Ha en bra fredag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar