tisdag 17 juni 2014

JO juice men ingen sol

Vi fortsätter vänta på sommaren. Snart ska jag sluta tjata om vädret men det är helt otroligt vad kallt och blåsigt vi har det. Igår kväll kom det dessutom en hagelskur så att det blev vitt på marken.


Isak fortsätter dricka juice i mängder och jag fortsätter bära hem tunga juicepaket. Gör ni likadant eller är ni smarta och bär hem småpaket som man blandar själv? Oftast bär jag hem färdigblandad juice istället för att köpa koncentrat och blanda själv. Inte så smart alltid.

På affären nu såg jag att det klassiska jo-paketet har bytt utseende, dessutom var de på extrapris så jag köpte hem tre varianter. Mycket lättare att bära och tar mindre plats att förvara och Isak blev glad att jag köpte tre på en gång.

Jag köpte två olika juicer och en nektar, jag såg även att de har lättdryck numera men det får jag prova en annan gång.


Nu kallar både disk- och tvättmaskinen på mig, samtidigt som Ida ropar att hon vill mysa med mamma. Inget svårt val att välja mellan de tre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar