torsdag 21 november 2019

Snart....

God morgon på er! Hoppas ni har vaknat upp till en bra dag. Jag har tyvärr vaknat med huvudvärk, värsta känslan. Jag är så van huvudvärk eftersom jag har det hyfsat ofta (inte lika ofta nu som förr dock), men att vakna med den är bland det värsta. Jag är ganska säker på att huvudvärken beror på att jag har fel styrka på jobb-glasögonen. Men nya är beställda och jag hoppas att de snart är här.

Få se om det blir en hel arbetsdag idag eller om jag måste avbryta tidigare. Bra glasögon är ett viktigt arbetsredskap.


Mina julförberedelser och min julkänsla stannade av i och med allt regnande som tog bort all fin vit snö som lyste upp så fint. Nu är det grått, mörkt och svinhalt. Dags att ta nya tag för nu när det är så mörkt ute behöver vi alla fina stjärnor och ljusstakar inne. Så till helgen - en vecka för tidigt  - tar vi fram dem. Tänkte även julbaka lite så att huset fylls av ljuvliga juldofter. Bästa doften och känslan!

Nu kör vi torsdag så är det snart härliga underbara fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar