fredag 2 november 2018

Bra känsla men för tidigt

God morgon! 
Som vanligt blev det inte så mycket av min planerade sovmorgon. Att det ska vara så svårt att sova på morgonen. Fast det kanske beror på att jag längtar till frukostbordet där jag älskar att sitta länge i lugn o ro. I dag är det extra mysigt att sitta här vi köksbordet där gårdagens dukning med vit duk, blommor och ljus är kvar (men alla tallrikar och glas är bortplockade).


Jag vaknade upp med en sån härlig känsla i kroppen i morse efter gårdagskvällens mysiga och trevliga middag. Ni vet när man har planerat och fixat med något ett tag och se'n blir det så bra som man hade hoppats på. Jag hade bjudit hem alla mina kolleger till mig för att fira av en som går i pension om ett tag.

Vi åt o drack gott hela kvällen och hade dessutom en ostprovning med Alessandro från Emporio Barattini. Ostprovningen blev en succé. Men mer om allt det kommer senare när jag har gått igenom alla bilder.

I dag har jag semester från jobbet och kommer vara hemma o diska, bland annat alla 40 glas i olika modeller 😀 Kanske lyckas jag även slumra i nån timme mitt på da'n. Senare väntar jag även hem Leif och Ida som har varit i Jämtland en hel vecka. Längtar! Har jag riktig tur kommer även Isak hem i dag och hela familjen kommer vara samlad i någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar