torsdag 15 november 2018

Strömavbrott

Det är inte bara jag som har slut energi. Hela huset fick också helt slut energi i dag 😀 
Kändes nästan som ett tecken.

Min kropp har försökt säga åt mig ett längre tag att vila men jag har inte lyssnat. Tills nu! Huset fick tillbaka energin (strömmen) efter nån timme, men för mig lär det nog ta nån dag eller två. I dag är jag hemma och ska dricka ingefära-te, sova och ligga o läsa hela da'n. Inga måsten inga to-dos, bara vila. Ska försöka i alla fall 😉


Jobbet är en riktig sjukstuga, jag tror att alla är mer eller mindre krassliga - feber, inflammationer, huvudvärk, förkylningar och allt vad det är. Det positiva är väl att nu kan det bara bli bättre.

Nu ska jag lägga bort datorn och vila ett tag, men jag återkommer senare med en god drink. 
Det är drinktorsdag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar