måndag 19 november 2018

Nu förstår jag

God morgon! Här börjar en trött familj vakna till liv, vi hade nog alla velat ha helg någon dag till. Men det är snart helg igen, veckorna går ju i en rasande fart och nu är det inte länge kvar till första advent heller. Längtar efter ljusen, pynten, godsakerna och myset!

Har faktiskt tänkt börja med advents- och julbaket rätt snart för jag längtar så och julgardinerna åker nog upp redan nästa helt. Måste passa på när man har lite tid över...

Det har varit några stressiga veckor på jobbet och jag ser ingen ljusning heller, tyvärr. Men nu har jag äntligen fått svaret på varför jag äter så mycket mer onyttigt under stressiga perioder (se bild) 😀


Nu ska jag dricka upp teet, packa ner matlådan i väskan, klä på mig och åka i väg till jobbet. Jag hade tänkt promenera till jobbet, men måndagar är för stressiga med många tider att passa så det blir bilen i dag och morgonpromenaden får vänta till någon annan dag.

Ha en underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar