torsdag 11 oktober 2018

Norr vs söder


I förra veckan kom det ett pressmeddelande angående Matbloggspriset. Det blev ganska tydligt att jag ensam "försvarar" norra Sverige 😀 De flesta bloggare bor i Stockholm, några få kom från andra städer i södra Sverige och se'n lilla jag från fina Luleå 💖

Dessutom är det en stor bakbloggs-dominans, många renodlade bakbloggar till skillnad mot Matro som både handlar om bakning och matlagning. Det bästa av två världar 💕

Här kan du läsa hela pressmeddelandet: http://www.mynewsdesk.com/se/stockholmsmassan/pressreleases/bakbloggsdominans-i-matbloggspriset-folkets-val-2018-2741904?

Ni som nominerade mig till detta fina pris. Jag är så glad och tacksam! Men kom ihåg att nu har tävlingen gått vidare och det är antal gilla-markeringar som räknas. Så ni måste in o gilla min bild för att fortsätta hjälpa mig, se nedan. Om ni dessutom delar länken till era vänner och ber dem rösta på mig så blir jag ännu gladare 😉

Om ni är osäker på om ni har röstat på mig så kan ni gå in på bilden, via länken, och se om gilla-markeringen är blå. Är den blå har ni gillat/röstat är den grå så ska ni klicka på den för att ge mig en röst.

*****************


Kom ihåg att rösta!

Jag blir jätteglad om ni vill rösta på mig och så här gör ni:
1. Klicka på länken här.
2. Gilla Facebook-bilden som ni kommer till, funkar om ni sitter vid en dator.
Via en mobil verkar det som att ni måste leta fram matro-bilden.



Tack på förhand🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar