onsdag 10 oktober 2018

Stress vs lugn

Så här var gårdagen!


Vilken dag det var i går. Tur att det bara är då och då som jag har fullt upp hela da'n och kommer hem först vid 7-tiden och dessutom inte har tid att äta middag för jag har fullt upp även när jag kommer hem. I dag har jag planer på att både äta och laga middag. Vi får se om jag lyckas!

Mitt största stressmoment just nu är att jag har ett kalas att fixa. På lördag fyller Isak år och jag måste planera fika o mat, handla, baka, städa och framför allt enligt Isak så måste jag hinna fixa några presenter. Tiden går för fort just nu och inte blir det bättre av att Leif jobbar på annan ort så jag är ensam om att rodda allt. Men jag är ju van....

Nu är det slutgnällt och jag ska sätta mig och försöka äta lite frukost med tända ljus och njuta av lugnet i nån minut.
Hoppas du får en lugn o fin dag!


*****************

Jag är en av tio finalister i Matbloggspriset Folkets val!

Jag blir jätteglad om ni vill rösta på mig. Så här gör ni::
1. Klicka på länken här.
2. Gilla Facebook-bilden som ni kommer till.



Tack på förhand🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar