onsdag 3 oktober 2018

I did it

Jag är så lycklig och det är tack vare er 💖

Jag lyckades bli en av tio finalister i Matbloggsprisets Folkets Val
Helt otroligt, men plötsligt händer det...

Jag ser det som en vinst och en stor ära att vara en av finalisterna men jag har faktiskt inga stora förhoppningar om att vinna detta ärofyllda pris.
Mitt mål och min önskan var att bli en finalist. Och jag lyckades.
Lilla jag bland dessa stora mat- och bakbloggare med tv-produktioner och kokböcker bakom sig. Vilken ära!

Nu fortsätter tävlandet på Matbloggsprisets Facebook-sida där det gäller att få så många Gilla-markeringar som möjligt. Om ni vill rösta på mig och Matro så ska ni gilla min bild som ni hittar här och som ser ut som bilden här nedanför. 


In och gilla 🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar