fredag 23 maj 2014

After Work med jobbet

Åh vad jag älskar att sitta hemma i soffan med en stor kopp te. Jag har varit på en jobb-After Work med god mat o dryck och trevligt sällskap, men nog är det ändå nå speciellt med att sitta hemma i soffan med en kopp te.


Vi började med ett glas rosé på uteserveringen, tyvärr saknade vi solen. Men det var ändå härligt att sitta vid vattnet och känna att sommaren snart är här. När vinet var uppdrucket gick vi in och åt en god buffé med lufttorkad skinka, kycklingspett, sallad, potatissallad, surdegsbaguette, räkröra och mycket annat gott. Ni vet ju hur mycket jag älskar bufféer och jag fick lite inspiration till nästa fredag då jag ska bjuda på buffémat.


Jag orkade inte dra med mig kameran till jobbet och sen vidare på AWn så ni får ursäkta de tråkiga mobilbilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar