söndag 4 maj 2014

Matsedel v.19 maj 2014

Är ni redo för första arbetsveckan i maj månad? Vi är redo efter en bra helg, men inte känns det som maj när det har snöat lite varje dag den här helgen.

Jag har en intensiv men spännande vecka framför mig. På tisdag är det dags för webbdagarna i Luleå där jag ska dela ut påsar med mina biscottis till de första gästerna. Resten av dagen ska jag lyssna på intressanta föreläsningar och äta god mat och gott fika. Sen på fredag ska jag på ett roligt/spännande/intressant/viktigt möte som jag hoppas mycket på.

Nu var det väldigt länge sedan jag hade nån planerad veckomatsedel, men det har ju varit så många "konstiga" veckor. Men nu när det är dags för en vanlig vecka igen så kör vi igång med lite planering.


Matsedel v.19 maj 2014
Må: Grillkorv med bröd till barnen och sallad till mig
Ti: Jag äter ev på restaurang
On: Tacos
To: Gröt eller fil
Fr: Kycklinggryta
Lö: Grillad älgstek med wokade grönsaker
Sö: Grillad röding, potatis och sås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar