tisdag 20 maj 2014

Inget blir som planerat

Go'kväll! Hoppas ni har haft en bra dag. 
Min blev lite konstig och inte alls som jag hade planerat, men den blev ändå rätt bra till slut. 

Redan i natt kom Ida ner till mig och kunde knappt somna om för hon hade så ont i halsen. Efter lite benmassage lyckades hon dock somna om men när det var morgon och dags att stiga upp var halsontet kvar och dessutom hade hon lite problem med andningen. Så det blev en vab-dag för mig och det hade jag verkligen inte planerat in i kalendern. Men barnen går först! Tack o lov blev hon bättre under dagen så det blir skola och jobb i morgon.

Tacobiffar på rad redo att ätas någon annan dag

Till middag hade jag planerat att göra Tacobiffar och det gjorde jag också men när det var dags för middag var det ingen som var sugen på det. Så det blev en somrig gröt/fil/kräm-middag istället. Men det gör inget för nu har jag en middag färdig till nån kommande dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar