måndag 4 februari 2013

Mycket gott att inspireras av

Ni har väl inte missa att Melodifestivalen 2013 nu har intagit lördagarna några veckor framöver? Jag sitter bänkad! Gör ni? Småplock är alltid gott men passar extra bra till kvällar framför tv:n. Ni vet väl att småplock är något jag älskar och har en egen kategori med alla mina plockmatsrecept, som ni hittar om ni klickar här.

Det är alltid kul att öppna paket, tycker både stor och liten.
Lätt att inspireras av så mycket godsaker.

Coop har nu inför festivalen lagt ut en massa smarriga recept som passar perfekt att äta till Melodifestivalen. Gå in och inspireras. Jag har redan sett ut några recept som jag ska prova till helgen. De har även en app - festivalfajten- där du kan tävla i melodifestival-kunskap och få chansen att finna fina priser varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar