fredag 22 februari 2013

Middag på Harry's

Igår var det årsmöte i Astma- och Allergiföreningen i Luleå och numera är jag invald i styrelsen som ledamot. Kul! Jag börjar lite smått :) Ingen ville ta på sig kassörsrollen och även jag känner mig för osäker än så länge trots mina ekonomikunskaper. Men det känns kul med lite styrelsearbete igen, det var några år sedan sist och i Astma- och Allergiföreningen är vi ett roligt gäng fullt med idéer. Så nu kommer det hända saker!


Efter mötet var vi några stycken som gick på Harrys och åt en sen middag. Jag tog en ceasarsallad med kyckling, som tyvärr var lite torr.


Många av de övriga åt Pepparburgare som kom in snyggt upplagd på tallriken. De tyckte den var stark och god, men jag hörde att även de pratade om att den var lite torr (för hårt stekt).


Efter lite surr och mat var det dags att åka hem och förbereda dagens resa. Packning, packning, packning. Oj, vad jag tjatar om denna packning men gissa hur mycket som ska med när en familj på fem personer ska på vintersemester - slalomskidor, längdskidor, skridskor, hjälmar, stavar, pjäxor, underställ, extrakläder......


Har ni sett att nu är alla mina gamla inlägg överflyttade hit till Tillagat.se nu måste jag bara sätta nya etiketter på dem för mina gamla används inte här, snyft. Men det är för att alla bloggar på tillagat.se ska var enhetliga med samma kategorisering. Tror ni att ni kan vänja om er? Eller kommer ni sakna mina gamla etiketter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar