söndag 10 februari 2013

Matsedel v.7 feb 2013

Kommande vecka innehåller två festdagar - förutom helgen. Ni har väl inte glömt att det är fettisdag till veckan då man ska äta så många semlor man kan, eller åtminstone en. Jag lär äta två - en köpt på jobbet och en hemgjord efter middagen hemma.


På torsdag är det sen dags för Alla hjärtans dag. Brukar ni fira det? Vi brukar se till att äta lite godare i alla fall. Kommer ni ihåg överraskningen jag fick i fjol? Jag kommer ihåg den och blir fortfarande lite varm i hjärtat när jag tänker på den.
Matsedel v.7 feb 2013
Må: Lax o risoni
Ti: Palsternackssoppa. Semlor till efterrätt
On: Korv
To: 3-rättersmiddag med bl.a fläskfilé
Fr: Stek
Lö: Småplock till Melodifestivalen
Sö: Fläskkotletter

Har vi tur händer det roliga saker på bloggen imorgon. Håll tummarna att allt går bra så berättar jag mer när det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar