fredag 29 mars 2019

Fredagsfunderingar

Varför ska det vara så svårt att sova? 

Jag har tänkt för mycket och sovit för lite den här veckan och hade tänkt ta några minuter sovmorgon i morse. Men icke, istället vaknar jag en timme före klockan ska ringa och kan absolut inte somna om. Suck!

Men det är bara att göra det bästa av situationen så jag steg upp och fick en lugn och skön vardagsfrukost innan morgon-ruschen sätter igång. Inte helt fel det heller.


Solen skiner från en klarblå himmel så det blir perfekt med en morgonpromenad till jobbet. Tror faktiskt att jag ska försöka hinna med en lunchpromenad också. Gäller att passa på! Se'n blir det AW ikväll med två andra mammor. Lär blir mycket snack, mat och dryck. 3 av mina favoritintressen 😀

Och har jag tur så klarar jag av att ta sovmorgon imorgon lördag istället. Skulle verkligen behöva det.

Ha en fab fredag🌟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar