söndag 11 juni 2017

Smakbox Firande

Nu har ytterligare en Smakbox dykt upp och det är lika spännande varje gång. Och än en gång blev vi supernöjda när vi plockade upp produkterna och vi hittade alla några favoriter som vi paxade.

Den här gången har jag till och med fått mejl från en blogg-läsare som tackade mig för min rabattkod som gjorde att hon började prenumerera och hon tyckte att den här boxen var den bästa någonsin. Det är så himla kul när ni bloggläsare hör av sig, antingen via mejl eller via kommentarer.

Vad finns det för roligt i Smakboxen?
Ida med allt som rymdes i den senaste boxen.

Om ni också vill ha en proppfull Smakbox varannan månad så kan ni starta en prenumeration här. Kom ihåg att ange rabattkoden MATRO så får ni 15% rabatt på er första Smakbox. Du kan säga upp din prenumeration när du vill, helt utan köpkrav.

Här kan du läsa mer om Smakbox, deras vinster, de tidigare boxarna, om hur du börjar prenumerera och hur du kan ge bort Smakbox som gåva till någon.

Mums!

Om ni vill ha chansen att vinna en Smakbox så har jag just nu en tävling på Instagram (@matro_sara) där jag tävlar ut en Smakbox Firande. Men skynda er för i dag, söndag 11 juni, är sista tävlingsdagen och i morgon presenterar jag vinnaren. Men än finns chansen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar