söndag 4 juni 2017

Duka med Duni

Jag är fortfarande lycklig efter gårdagens drinkkväll, älskar att planera och fixa fester. Jag letar recept och inspiration flera veckor i förväg och förbereder så mycket som möjligt för att kunna njuta och vara med på festen hela kvällen. Vill inte stå och laga mat när jag väl har gäster, lite småfix blir det alltid så klart men det mesta är redan klart när gästerna börjar droppa in.

Drinkkväll innebar många olika glas till de olika drinkarna o vinet och eftersom det inte är lika kul att diska som att laga mat så använder jag gärna Dunis engångsprodukter. Ofta när vi har många gäster så blandar jag engångsprodukter med riktiga glas och/eller porslin i en perfekt kombination.

Tyckte att rosa var en perfekt färg att duka med när det vankades tjejfest. De fina underläggen är engångstabletter i en lite tjockare kvalitet. Och den vita duken, wow vilken kvalitet, känns nästan som linne. 



****************

För att även ni ska kunna duka vackert och enkelt har jag en rabattkod till er.
Ange MATRO17, så får ni 15% rabatt i Dunis webbshop www.shop.duni.se
Koden gäller tom 31 juli 2017.

****************

Passa på att handla inför sommarens alla fester - student, midsommar, kalas eller vad ni kan ha för fester att se fram emot. Jag har även beställt massa fint till Isaks examensfest om två veckor, då kommer dukningen gå i blått istället för rosa som igår.

Glasen var användbara och i en bra storlek, de passade till drinkarna, som vattenglas och som vas till mina små blommor som matchade dukningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar