onsdag 22 april 2015

Tekungen

Ni som följer mig här har inte kunnat missa att jag dricker mycket te och helst chai-te med skummad mjölk. Jag har även beklagat mig över Luleås utbud på gott chai-te och att jag alltid får be kompisar som ska till Stockholm att de köper med sig några hekto från NK.


Nu har jag hittat en sida på nätet där man kan beställa te - Tekungen.se så nu har jag lagt in en beställning på Chai-te. Tänk om jag lyckas hitta gott te som jag kan beställa själv. Så himla smidigt det skulle vara. Längtar tills leveransen kommer...


Nu är morgonens första tekopp intagen och jag ska väcka Ida så vi tar oss iväg till jobb och skola i hyfsad tid. Vilken morgon vi har! Strålande sol från klarblå himmel. Skulle vilja sitta hemma på altanen och jobba. Vår älskade altan som nu äntligen är snöfri, men skitig. Snart ska den skuras och möbleras….och lagas. Årets snömängd gjorde att några bräder inte riktigt höll, men det är lätt fixat (säger jag som bara tänker titta på).

Ha en härlig, solig och bra onsdag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar