söndag 4 november 2012

Matsedel v.45 nov 2012

Söndagkväll igen och vi har en ny vecka framför oss. Ny vecka med nya möjligheter! Ser ni att jag försöker vara positiv istället för att låta min vanliga söndagsångest komma fram? Jag lyckas si så där. Vilken dag på veckan tycker ni bäst respektive sämst om. Många hatar måndagar men det gör inte jag trots att det på söndagkväll känns som att måndagar är värsta dan. Men absolut bästa da'n det är fredag då man har hela helgen framför sig, och den bästa helgen är när man inte har en massa tider att passa.

I stadsparken har de hängt upp en gunga i form av ett hjärta.
Hoppas den får hänga kvar ett tag.

Dags för en ny veckomatsedel och kommande vecka är ganska lugn. Veckan därpå däremot har jag något inplanerat mest varje kväll allt från föräldrarådsmöte på förskolan till After Work med jobbet.

Matsedel v.45 nov 2012
Må: Korv o potatismos
Ti: Köttbullar och makaroner
On: Lax och stuvad spenat
To: Indisk lammgryta
Fr: Småplock med bl.a. kycklingspett och rostbiff
Lö: Chicken Thai (Ls födelsedagsmiddag)
Sö: Italienskt köttfärsfyllt bjudbröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar