tisdag 13 november 2012

Ljuvligt och juligt

Åh det luktar ljuvligt och juligt i huset just nu. Jag har precis tagit ut en mjukpepparkaka från ugnen och jag älskar doften som sprider sig från köket till resten av huset. Blir nog att synda med en kopp te och en varm kakbit om ett tag.


Nu är två dagar avklarade av min stressvecka med många kvällsaktiviteter, men eftersom det bara är roliga saker jag ska i väg på så känns det inte så ansträngande. I morgon ska jag träffa några andra mammor med allergiska barn och det blir alltid så inspirerande och intressanta samtal när vi träffas. Nu har vi många saker på gång i Astma- och allergiföreningen, det som står på tur är en pralinkväll där vi ska tillverka julgodis för allergiker. Bor ni i närheten av Luleå och vill kunna bjuda allergiker på julgodis gå då in här och anmäl er.


Ida försöker sova men det går inte så bra för henne för Leif ser hockey på tv och det verkar inte gå så bra för Luleå så Leif sitter inte tyst och lugnt i soffan. De som någon gång har sett hockey med Leif vet vad jag pratar om :) Oj, nu kvitterade Luleå och då var det två stycken (Leif o Isak) som skrek i soffan. Stackars Ida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar