söndag 7 oktober 2012

Olivias tonåringsmeny

Efter en skön och välbehövlig sovmorgon har jag precis ätit en lyxfrukost med rester från i går. Diskmaskinen har jag tömt och fyllt än en gång. Den lär gå varm hela da'n, för mig är det ett tecken på att det var en trevlig kväll. Jag älskar att ordna och fixa och sen ha huset fullt med folk som äter, dricker, surrar, spelar lite spel och bara umgås.

I går när släkt och vänner firade att Olivia har fyllt 13 år bjöd vi både på fika och middag och vi hade en helt underbar och mysig dag. Olivia var så nöjd när hon gick och la sig och när jag frågade Ida om hon har hade haft roligt svarade hon "JAAAAA".


Nu ska vi göra oss i ordning för vi ska till Leos lekland med Astma- och allergiföreningen i Luleå som har anordnat allergifritt barnkalas där för sina medlemmar. Jag hoppas allt fungerar som det ska och som vi har planerat med oöppnade glassförpackningar, inplastat godis osv, saker som är så viktiga för allergiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar