fredag 24 november 2017

Smakbox har Black Friday

BLACK FRIDAY och erbjudanden i överflöd. 
Har ni fyndat något än? I fjol gjorde jag en del fynd men i år har jag inte shoppat något....än.

I samarbete med Smakbox har jag inte bara ett, utan två kanonerbjudande till er på min favoritbox.


Med Black Friday-koden BLACK3MATRO 
får du TRE Smakboxar i följd för endast 429 kr (ord. pris 579 kr). 
Boxarna innehåller varor värda över 400 kr/box dvs över 1200 kr. 
Perfekt julklapp till dig eller någon annan. 
Klicka här för att beställa 3 smakboxar. Kom ihåg att aktivera koden.


Om du istället vill starta en vanlig prenumeration utan vidare köpkrav ger min kod 
MATRO dig 50% rabatt på första boxen, dvs endast 99 kr (ord. pris 199 kr). 
Klicka här för att starta en prenumeration. Kom ihåg att aktivera koden.


Båda erbjudandena gäller t.o.m. Cyber Monday 27:e november kl. 24:00.

Jag tror att många skulle bli glada om det låg en Smakbox under granen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar