söndag 19 november 2017

Matsedel v.47 november 2017

Hej mitt vinterland 🎶🎶

Nu är det riktigt vitt och fint ute och jag blir så sugen på att julpynta och julbaka. Men jag måste nog vänta ett litet tag till, men inte speciellt länge. Varför vänta på nå sånt underbart. Bättre att kunna njuta länge av denna underbara tid, istället för att stressa livet ur sig de sista dagarna.

Men nu var det inte jul som detta inlägg skulle handla om, utan det är dags för lite inspiration igen. Söndag betyder en ny matsedel till dig, en matsedel som ska hjälpa dig att planera och förbereda kommande veckan.


Matsedel v.47 november 2017

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Veckans godsak

*********************

Som vanligt den här tiden på söndagmorgonen ska jag nu njuta av te-kopp nummer två för dagen och se'n ska jag faktiskt försöka ta mig ut på en promenad medan det är ljust. Promenad och ljus är bästa sättet att bli lite piggare denna mörka årstid då man mest känner sig trött och hängig.

Hoppas ni får en ljus o fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar