söndag 9 mars 2014

Juicefrukost

Dricker ni juice till frukost? Vi gör det ibland när vi vill lyxa till det en aning. Och den här sista helgen på sportlovet ville jag lyxa till det så jag köpte med mig en Brämhults juice igår när jag var på affären.


Eller ni kanske fick en råsaftscentrifug i julklapp så att ni kan göra er egen juice. Det var ju årets julklapp. I brist på en råsaftscentrifug köper jag Brämhults färskpressade juice som finns i en massa smaker, man kan nästan låtsas att man har en råsaftscentrifug :)

Godaste juicen, eller?

Jag är ju lite tråkig och tycker oftast att vanlig apelsinjuice är godast. Ska våga mig på att prova juice gjord på rödbetor eller morötter så småningom men nu denna helg kör vi på apelsinjuice. Vilken är er juice-favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar