måndag 6 januari 2014

Sista natten...

Jag förmodar att det är många som börjar jobba i morgon efter en lång ledighet. Det känns lite jobbigt att jag måste lägga mig i tid ikväll för att orka upp tidigt imorgon men det ska bli skönt med lite rutiner igen, t.ex att äta på ganska fasta tider. Idag blev det inte middag förrän efter klockan sju. Alla åt jättemycket av min skinkjanssons, vet inte om det berodde på att det var jättegott eller att alla hade hunnit bli jättehungriga. "Hunger är bästa kryddan" heter det ju.


Få se hur trött Ida är i morgon för jag tror det dröjer innan hon somnar. Hon är en riktig nattsuddare och är snabb på att vända dygnet "vår lilla tonåring". Vilken tur att vi har skaffat en tv till köket så att jag kan locka med Barnkanalen när hon ska äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar