fredag 11 januari 2013

Helgmyset har börjat

Då har jag jobbat första arbetsveckan för det här året. Ska bli skönt med sovmorgon imorgon! Jag slutar, som ni nog vet vid det här laget, tidigt på fredagar så vi har hunnit med lite mellanmål och nu tar vi det lugnt framför datorer och tv:n.

Mums, hårdbrödmacka med leverpastej, tomat och smörgåsgurka.

Jag har även hunnit med helghandlingen men jag gör nog inte om misstaget att åka på Kvantum vid ett-tiden en fredag. Jag trodde att de flesta fortfarande var på jobbet så att det skulle vara ganska lugnt där. Men där hade jag fel, riktigt fel. Det var folk, vagnar och varu-upplockare överallt, man var i vägen hur man än bar sig åt. Men jag tog mig helskinnad därifrån, men undra om jag lyckades handla allt jag skulle.

Åh vad jag äter apelsiner just nu. Så gott!
Men tyvärr är jag lite allergisk så jag måste lugna mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar