fredag 27 april 2018

Finally

Äntligen blev det grillpremiär även för oss i år!

Jag blev så glad igårkväll när jag såg att grillen hade tinat fram och då var Leif snabb att bestämma att det skulle bli grillmiddag i dag. Jag sa inte emot. Men som ni kanske kommer ihåg var jag ju så så sugen på italiensk after work i dag. Det blev inte småplock med italienska smaker men däremot firade jag in helgen med en Aperol spritz en riktigt god fredagsdrink med ursprunget i Italien.


Vi hade inte förberett nån middag och hade inget kött framtaget så vi var tvungen att åka o handla efter jobbet dessutom behövde Isak skjuts till o från träningen så det blev en sen middag till Let's Dance. Men den som väntar på nå gott....

Vi grillade min grillfavorit flankstek, sparris, zucchini och majskolv, till det åt vi sallad och ugnsstekt potatis o sötpotatis. Såå himla god middag. Det enda som saknades var en smarrig efterrätt 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar