lördag 1 oktober 2016

Dags för en ny Smakbox

Snart är det oktober och dags för en ny Smakbox!
Har ni börjat prenumerera på denna proppfulla box full med godsaker? Om inte har ni nu chansen att använda min rabattkod MATRO som ger er 15% rabatt på er första Smakbox. 
Klicka här för att läsa mer och börja prenumera och kom ihåg att använda rabattkoden.

Så här skriver Smakbox om sin nya box:
Så här års är man sugen på att packa väskan och ge sig ut på kulinariska äventyr - därav tema MATRESA! Vi startar i Sverige med några spännande, svenska produkter. Därefter njuter vi av europeiska och asiatiska smaker. Vi avslutar med att tjuvstarta julen (ja, otroligt men sant, snart är det jul igen...!). Vi hoppas och tror att du kommer att gilla Smakbox MATRESA!


Wow! Jag är så himla glad för jag får ännu en gång chansen att ge en av mina följare en helt egen Smakbox. Tävlingen pågår till t.o.m torsdag 6 oktober.
Ta nu chansen! 

Som vanligt är det på Instagram som tävlingen pågår. Gå in på Instagram och sök upp mig, dvs @matro_sara där finns alla instruktioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar