tisdag 10 december 2013

Friendsfika

Det är en trött bloggare just nu. Det har blivit för lite sömn och för få promenader med för lite frisk luft i några dagar känner jag. Nyss promenerade jag hem från stan i alla fall och det var såå skönt. Hoppas det blir en lunchpromenad i morgon och många timmars sömn i natt så är jag nog piggare i morgon kväll.


Kom precis hem från en trevlig kväll på ett fik (Friends by B.O) med två tjejkompisar med mycket surr. Vi har följts åt genom många jobb, graviditeter, mammaledigheter och annat som hör livet till. Så vi har hur mycket som helst att prata om varje gång vi träffas. Man kan även få och ge goda råd om barnuppfostran, tonåringar, vardagspusslet och...livet.

Matfrossan började med en favorit - kycklingpanini. Till efterrätt hade vi lite beslutsångest så vi tog en Sarah Bernhardt och en Kolagöma och delade på så fick vi smaka på båda godbitarna. Perfekt! Till det drack jag minst fyra koppar te (tappade räkningen).

"Jag går inte och lägger mig som en viktväktare, men imorgon vaknar jag som en"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar