torsdag 9 augusti 2012

En dag utan planer

Efter morgonens höststormar i går så kom solen fram på eftermiddagen och stormarna lugnade ner sig så vi kunde faktiskt sitta ute på mammas kalas. Så härligt! I dag lyser också solen men den riktiga sommarvärmen verkar ha försvunnit, tyvärr. Eller hjälper vädret till så att det ska kännas lättare att börja jobba.

Vi har tacorester kvar från i tisdags som jag hoppas vi kan sitta ute och äta i dag. Undra hur många fler dagar vi kan sitta ute och äta, jag är rädd för att det inte blir så många till.


Vi har inga planer i dag och det känns så skönt. Olivia var sugen att åka på stan med mig, utan syskon, men jag vet inte riktigt hur vi ska få ihop det. Nu ska jag i alla fall börja med att ha dejt med tvättstugan för det var några dagar sedan jag var där och då ser det ut där efter också.

Ja just det nu kom jag på att Isak har fotbollsmatch idag också. Tyvärr är det ändrat så de har bortamatch och inte hemmamatch som jag trodde, så nu måste jag få tag i någon skjuts till honom eftersom jag är bil-lös den här veckan.

Nu ska jag försöka väcka stor-barnen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar