lördag 28 juli 2012

Goood middag

Nu är jag hemma efter drygt tre timmar på loppis. I morse när vi for i väg såg det ut att bli perfekt loppis-väder, ganska varmt men mulet. Men efter ett tag kom solen fram och det blev alldeles för fint väder för att tillbringa dagen på loppis så då packade vi ihop våra grejer och åkte hem istället.


Nu ska jag snart sätta mig på altanen med dagens första kopp chai-te och njuuuuta. Igår åt vi en otroligt god middag (om jag får säga det själv), det blev precis så bra som jag hade hoppats på och det var precis det jag var sugen på. Jag fyllde kycklingfiléer med pesto, salami och mozzarella och sen grillade Leif dem perfekt. Till det åt vi en krämig pasta och sallad carprese på salladsbädd. Det var så gott så jag skulle kunna äta det i dag igen, men idag blir det kräftor och räkor. Inte helt fel det heller.

Nä nu ropar Ida och hennes kompis att de vill ha glass, bäst jag rusar innan de har rensat frysen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar