måndag 15 februari 2010

Tävling

OS-guldet måste firas med en tävling, eller hur?

Tävlingen är avslutad.

Presentcheck på 100 kr och badlakan ligger i vinstpotten. För att vara med i utlottningen vill jag veta ungefär hur ofta du läser min mat-ro-blogg. Skriv i kommentarsfältet och kom ihåg att ange en e-postadress också så att jag kan nå dig om du är en av vinnarna. Tävlingen pågår till 21 februari.

Jag tror det är fler än jag som ofta kommer hem hungrig med ännu hungrigare barn väntande. Vid sådana tillfällen vill man att maten ska gå fort att fixa. Kelda har många produkter, t.ex. soppor som gör att matlagningen kan gå fort. Vad har du för snabbmatstips?

Kelda lanserar nu iPhone-applikationen ”Kelda 15-minutersrecept” med totalt 100 nya recept. Om du har en iPhone kan du nu ladda ned den i AppStoren. Recepten finns också att ta del av på www.kelda.se. Applikationen är gratis att ladda ned och innehåller 100 recept som du kan laga på 15 minuter. Dina favoritrecept kan lätt sparas ner och även skickas till vänner som mail. Det är lätt att hålla tiden då appen innehåller en inbyggd matlagningstimer. Välj vad du är sugen på, eller slumpa fram maträtter genom en skakning eller knapptryckning, så får du snabbt tre middagsförslag.

Sponsor: Kelda

12 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla!Jag går in på din blogg och läser varje dag!eller jag går in och kollar om du skrivit något nytt varje dag.
    Hälsn Anette
    a-dahlin@comhem.se

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag är in och kollar minst två gånger varje dag. Min adress är bue.berg@bredband.net

    Hälsningar
    Erik Berg

    SvaraRadera
  3. Hej! Går tävlingen ut på att vara inne på din blogg oftast? I så fall drar jag till med tio gånger per dag :)

    Mer sanningsenlig version är kanske 3-4 gånger per dag, och jag gillar den verkligen! Jag blir alltid inspirerad! Kan du inte ha en mattävling? Typ skicka in recept eller laga nått av dina recept... oavsett, jag gillar din blogg :) Kram,

    Linda i Sundsvall!

    SvaraRadera
  4. Jag är i snitt inne en gång per dag, fast säkert rör det sig om nåt decimaltal mellan ett och två eftersom jag vissa dagar är inne många gånger och vissa inte alls. Kramar från Sunderbyn /asa@classon.nu

    SvaraRadera
  5. Vinnarna dras genom lottdragning av barnen. De längtar:) Det är av ren nyfikenhet jag undrar hur ofta folk är inne på min blogg och framför allt Vilka som har hittat hit.

    SvaraRadera
  6. Jag skrev dag men menade vecka. 3-4 gånger per vecka. Men idag har jag varit här två gånger, som ni kanske förstår... :)

    Får jag länka till din blogg eller är den hemlig?

    SvaraRadera
  7. Tyckte det lät mycket med att du var in 3-4 ggr/dag. Så ofta uppdaterar jag ju inte:))

    Bloggen är inte hemlig. Blir glad om jag kan hjälpa till med mat-inspiration till så många som möjligt.

    SvaraRadera
  8. Självklart vill jag vara med på din tävling :))

    Jag är inne på din blogg flera gånger per dag, svårt att säga exakt hur många gånger per dag eftersom det varierar, men måste jag dra ett snitt så är det nog 3 gånger/dag, eftersom jag oftast söker nya recept och vet att du har så mycket gott, oavsett om du har uppdaterat den eller inte.

    helen.ronnback@telia.com

    SvaraRadera
  9. Hej

    Jag är inne minst 1 gång varje dag och kollar om du har något nytt recept som jag kan använda.

    Hälsningar

    eva.berg@telia.com

    SvaraRadera
  10. Hej Sara!
    Hamnade på din matblogg genom svägerskan Åsa. Jag är in minst 1 gång/dag oftare de gånger man följer något recept som man inte skrivit ut,kort minne:)
    /Birgitta Olsson
    223057olsson@glocalnet.net

    SvaraRadera
  11. Jag brukar kika in nån gång i veckan för att hitta matinspiration i vardagsstressen!

    Mvh Emma
    emmafortuna@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Din blogg är toppen när man som pappaledig vill överraska frugan så jag kikar förbi 2-3 ggr i veckan!

    Mvh Andreas
    andreaseklof74@hotmail.com

    SvaraRadera