fredag 28 februari 2020

Sportlov på gång

Jag vaknade lite för tidigt i morse, förmodligen för att jag låg o funderade på allt jag måste komma ihåg att packa. Men det positiva med att vakna tidigt är att jag kan vara tidigt på jobbet och det betyder att det bara blir två timmar minusflex när jag stämplar ut för sportlov redan vid lunch🙏 Det gillar jag!


Sedan blir det en veckas sportlov i Jämtland för mig, Ida och Leif. Vi har läst om andras sportlovsfirande i flera veckor och nu är det äntligen vår tur. Sist ut! De stora barnen stannar dock hemma och njuter av lugnet💕 Det kommer bli skönt med en veckas ledighet men det kommer bli en tråkig eftermiddag och kväll för oss då vi kommer sitta i bilen i ca 7 timmar och mest bara se skog och åter skog hela den tiden.

Vi hoppas att Ida klarar åka en hel del slalom trots att hon inte är tillbaka med full styrka efter benbrottet. Hon får se till att vila mycket också och inte åka hela dagarna som hon helst vill göra. Nu är det framför allt höften som krånglar, men hon kämpar på⭐⭐ Fysioterapeuten sa att man brukar räkna med ett års rehab efter benbrott och då är det ju faktiskt nästan ett halvår kvar. 

Mitt sportlov kommer däremot inte handla om slalom utan jag tänker passa på att jobba undan en del med bloggen. Förbereda några inlägg och samarbeten, samt fixa lite med det ekonomiska. Känns skönt att kunna lägga fullt fokus på bloggen i en hel vecka 💖


Ha en underbar fredag💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar