tisdag 9 juli 2019

Äntligen

Otroligt men sant - jag har semester 💖

Planen var att jobba åtminstone i dag tisdag och kanske även imorgon, men jobbet flöt på så bra igår och de kontoavstämningar som jag ville hinna klart fixade jag utan större problem på ganska kort tid. Plötsligt händer det!

Firade semestern med goda sommardrinkar - med och utan alkohol

Det viktiga var att hinna med dessa avstämningar och eftersom jag blev klar med dem så struntade jag i att jobba de två återstående dagarna och tog semester i förväg istället. Cause I'm worth it💖

Så nu sitter jag här framför Nyhetsmorgon och äter frukost alldeles för tidigt. Kroppen var nog inställd på jobb-tider, men det gör inget för nu hinner jag njuta av semester extra många timmar i dag. Eftersom semesterplanerna blev så spontana och bestämda med kort varsel så njöt jag lite extra mycket igårkväll då jag inte var förberedd. För inte trodde jag när jag steg upp igårmorse att det var sista gången på länge som jag behövde stiga upp och cykla till jobbet.

I dag har jag inga speciella planer och det känns så skönt 🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar