onsdag 7 mars 2018

Sportlovsfika

Nu har barnen sportlov och har lugna lediga dagar, men inte mycket sol. I måndags var det kanonväder med strålande sol, men se'n har det mest varit mulet och verkar så förbli. I och för sig är inte mina barn så besvikna för då kan de sova länge och ta det lugnt utan stress att gå ut.

Ni som följer mig på Instagram har redan sett dessa härliga fikabilder med Loka, Mer och Sportbollar från Gille. Detta och mycket mer var med i senaste Smakboxen. Vår favoritbox som nu även har korats till årets box 2017, samma utmärkelse som de vann 2016.

Visst kommer ni ihåg min rabattkod MATRO som just nu ger dig 30% på första boxen. 
Erbjudandet gäller så länge smakboxen med tema Knytkalas finns kvar. 
Så passa på nu för snart är alla boxar slut.
Läs mer och beställ din box här.


Jag kan verkligen rekommendera Smakbox som är proppfull med produkter, en del nyheter och en del gamla favoriter. Det är så kul med själva överraskningen för man vet ju inte vad som är i boxen, och än så länge har jag aldrig blivit missnöjd.

Om du startar en prenumeration får du en box varannan månad och det är inget köpkrav så du kan avsluta prenumeration när du vill OM du vill.

Nu har de två boxar att välja bland, den "vanliga" som jag har och även en "Balans" med mer vegetariskt, gluten- och laktosfritt och mindre sötsaker.

Vilken väljer du? 
Eller det kanske är läge att starta två prenumerationer - en på varje box!


Nu ska jag packa ihop mina saker och åka i väg till jobbet för ännu en arbetsdag. 
Hoppas ni får en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar