fredag 26 januari 2018

Fredagssnacks

Underbara härliga fredag!
Alltså fredagkvällar är så underbara då man har hela helgen framför sig, finns ingen bättre känsla. 

Ett glas rosécava och några tända ljus, så mycket mer behövs inte för en underbar kväll.

Äter ni chips på fredagar? Barnen vill gärna att vi gör det. Själv är jag inte så mycket för chips o liknande så jag kan gärna skippa det och "glömmer" ofta att köpa hem det.

Vi har fått prova en nyhet från snackshyllan. Quinoa-snacks! Nyttigare än chips och barnen tyckte att det var minst lika gott. Me like! Tycker det är bra att de försöker hitta bättre snacks än potatischips, det finns lins-, quinoa- och hummussnacks och säkert andra varianter också som jag har missat. Har ni sett något annat snacks?


Dessa goda nyheter kommer från Gårdschips och får barnen bestämma kommer vi definitivt ha dem till fredagsmyset fler gånger. När jag googlade på Gårdschips såg jag att de har rabatt på dessa snacksnyheter just nu. Så passa just nu om ni är nyfikna. Här hittar ni smakrabatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar