söndag 29 oktober 2017

Höstlovsmat

Veckans matsedel blir en höstlovsspecial.
Mat som barnen älskar och som är ganska lättlagat. För det är nog många föräldrar som jobbar den här veckan trots att barnen är lediga och då är det skönt med lättlagad mat, eller hur?


Höstlovsmat 

Måndag


Tisdag


Onsdag


Torsdag


Fredag


Veckans godsak


**********************

Klockan är bara kvart över sju (fast för kroppen är den kvart över 8) och jag är redan såå himla trött. Att planera, fixa och genomföra en fest tar lite på krafterna. Ska blir skönt att alldeles strax krypa ner under täcket och förhoppningsvis få riktigt många timmars sömn innan klockan ringer i morgonbitti. 

Jag är så nöjd med mig själv att jag tog mig ut på en småkylig promenad i solen och inte bara låg kvar i soffan, som faktiskt var min första tanke i morse. Så nu har jag planerat för fler promenader i veckan, jag måste komma tillbaka till min gamla vana att alltid gå på en lunchpromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar