fredag 27 oktober 2017

Flera nyanser av rosa

Imorgon är det dags för min Rosa oktober-fest och jag har börjat plocka fram allt rosa porslin och ljuslyktor för att påbörja dukningen och planera uppläggningen. Lika bra att gå "all in" 😀 Är det en rosa fest så ska det vara rosa, eller hur?

Egentligen är jag ingen rosa tjej, men lite rosa prylar lyckades jag skrapa ihop.


I dag var det bara jag och Isak till middag. Gissa hur konstigt det kändes? Vi som är vana att vara fem stycken runt middagsbordet tyckte att det var lite väl tyst och tomt i dag. Älskade familj! Nu sitter Isak i sitt rum i källaren och spelar på datorn medan jag sitter ensam på övervåningen vid tv:n. Just nu njuter jag av tystnaden, lugnet och att få bestämma över fjärrkontrollen, men inte vill jag ha det så här lugnt så många dagar.

Ha en underbar fredagkväll, nu ska jag göra en kopp te och ladda för Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar